بی صداست فریادش

انجمن فرهنگی هنری مهتاب زنده رود استان اصفهان

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

بی صداست فریادش

 متون ادبى اختصاصى کانال مهتاب زنده رود

⚜ بی صداست فریادش ⚜
قالب:ذهن نوشته
صاحب اثر:علیرضا علیزاده
 
 
نمیدانم که بودی
ولی همیشه بودی 
چرا رفتی نمیدانم 
من از دنیا گریزانم
دلم‌ تنگ پریشان است
زبانم غرق آواز است
دلم پرواز میخواهد 
دلم شوق پریدن باز میخواهد
من از دنیا بیزارم
هوای آسمان دارم
دلم در سینه فریادست
چه بی صداست فریادش
دلم پروانگی خواهد
دلم دیوانگی خواهد
پرد بر شمع معشوقش
دلم ویرانگی خواهد
هوای این دلم ابریست
هوایش آه چه پاییزیست
عجب تابُ تبی دارد
و باران باز میبارد 
بروی  دشت مژگانم
چه بی صداست فریادش
 
۹۶/۵/۲۹


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: