وصف مقام معلم.

انجمن فرهنگی هنری مهتاب زنده رود استان اصفهان

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

وصف مقام معلم.

 متون ادبى اختصاصى کانال مهتاب زنده رود

 
قالب:وصف مقام معلم 
صاحب اثر:عارفه عاقبت بخیر
.
«من معلّم هستم» 
هرشب از آينه ها می‌پرسم:
به کدامين شيوه؟
     وسعت ِ يادِ خدا را
            بکشانم به کلاس؟
بچه ها را ببرم تا لب ِ درياچه یِ عشق؟
غرق ِ دریایِ تفکّر بکنم؟
          با تبسّم يا اخم؟
 
         «من معلّم هستم»
نيمکتها نفس ِ گرم ِ قدمهایِ مرا می‌فهمند
بالهایِ قلم و تخته سياه 
      رمز ِ پرواز ِ مرا می‌دانند
            سيب ها دست ِ مرا می‌خوانند...
 
«من معلّم هستم»
درد ِ فهميدن و فهماندن و مفهوم شدن
همگی مال ِ من است.
 
هفته معلم بر تمام 
 
معلمین واساتیدگرامیم
 
تبریک و تهنیت باد...
 
 
 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: